نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5143
-
الف
+

«ستایش 3» جذاب‌تر از دو فصل قبلی خواهد بود

«شهرام پوراسد» پس از مدت‌ها با فصل سوم سریال «ستایش» به تلویزیون بازمی‌گردد.

«شهرام پوراسد» پس از مدت‌ها با فصل سوم سریال «ستایش» به تلویزیون بازمی‌گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شهرام پوراسد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که به تازگی به جمع بازیگران سریال «ستایش3» پیوسته ،طی یک مصاحبه از جذابیت بسیار زیاد فصل سوم این سریال خبر داد.

«شهرام پور اسد» که پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون قرار است در فصل سوم سریال ستایش ایفای نقش کند، درباره وضعیت حضورش در این سریال بیان کرد: بیشتر فلم برداری من در این سریال تمام شده و تنها بخش‌های جزئی از بازی من در آن باقی مانده است که به‌زودی به سرانجام خواهد رسید.

وی درباره نقش خود در این سریال گفت: در سریال «ستایش 3» چند کرکتر به داستان اضافه شده که نقش من نیز یکی از آن‌ها است.

«پور اسد» در ادامه افزود : در فصل سوم سریال ستایش ، خانواده‌ای به نام «مظفری» حضور دارد که نقش مادر این فامیل را «مهتاج نجومی» و نقش بچه خانواده را خودم بازی می کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه به موفقیت فصل سوم این سریال امیدوار است، اظهار کرد: وقتی با آقای «مطلبی» نویسنده این سریال صحبت کردم ، بیان کردند که قطعاً این فصل از دو فصل پیشین پرمخاطب‌تر و پربارتر خواهد بود.

«پوراسد» در پیوند با همین موضوع افزود : امیدوارم در مرحله اجرایی نیز این اتفاق بیفتد و مخاطبان از دیدن این سریال رضایت داشته باشند.

«شب هزار و یکم» ، «آهوی ماه نهم» ، «مسافر زمان» و «گمشده» از جمله سریال هایی هستند که «شهرام پور اسد» در آن ایفای نقش کرده است.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر